0 800 336 545
0 -
Ваш кошик порожній!

Умови гарантії

Системний блок-1
  1. Ми гарантуємо якість, - це наш принцип!

    1. Стандартна гарантія: 24 місяці.
    2. Безкоштовна віддалена підтримка протягом усього терміну гарантії.
    3. Безкоштовне сервісне обслуговування протягом усьго терміну гарантії.
    4. Післягарантійне обслуговування і модернізація.
  2. Виникнення труднощів

    1. Необхідно зателефонувати за контактами вказаними на сайті.
    2. Максимально детально описати суть проблеми.
    3. При можливості надіслати фото на пошту або у месенджер.
  3. Питання не вирішується в телефонному режимі?

    Якщо в телефонному режимі "питання" вирішити не вдалося необхідно вислати комп'ютер до нас на діагностику і тестування. Необхідно додати оригінали або копії документів, а також заповнити форму для нашого техніка. Це значно прискорить процедуру! Форма доступна за посиланням.

  4. Несправність не з Вашої вини?

    Якщо несправність була не з Вашої вини то ми робимо заміну і висилаємо Вам назад. Гарантійні питання ми вирішуємо далі самі в той момент коли Ваш комп'ютер вже у Вас вдома.

  5. Оновлення гарантії на 24 міс

    Після гарантійного ремонту Ваша стара гарантія на зламане / вийшовше з ладу / замінені комплектуючі оновлюється на 24 міс. і висилаються (видаються) нові документи на комп'ютер.

    Щоб скористатися послугами сервісного центру, необхідно:

    Відправити нам Новою Поштою:
    м.Київ, Нова Пошта №327
    Бутурлакін Денис Вадимович
    +38 (097) 640-30-64

    Або завітати до нас особисто за адресою сервісного центру:
    м.Київ, вулиця Гарматна, 18

    Телефон сервісного центру:
    +38 (095) 387-73-36

    Графік роботи:
    Пн. - Пт. з 09:00 до 17:00

      При відправці потрібно вкласти:
    1. Копія документів на комп'ютер.
    2. Лист з описом проблеми.
    3. Вказати контактні дані для зворотного зв'язку.
    4. Після відправки повідомити номер декларації.

    Транспортування несправного товару здійснюється за рахунок споживача.