Умови гарантії

-
Ми гарантуємо якість, - це наш принцип!
- Стандартна гарантія: 24 місяці.
- Безкоштовна віддалена підтримка протягом усього терміну гарантії.
- Безкоштовне сервісне обслуговування протягом усьго терміну гарантії.
- Післягарантійне обслуговування і модернізація.
-
Виникнення труднощів
- Необхідно зателефонувати за контактами вказаними на сайті.
- Максимально детально описати суть проблеми.
- При можливості надіслати фото на пошту або у месенджер.
-
Питання не вирішується в телефонному режимі?
Якщо в телефонному режимі "питання" вирішити не вдалося необхідно вислати комп'ютер до нас на діагностику і тестування. Необхідно додати оригінали або копії документів, а також заповнити форму для нашого техніка. Це значно прискорить процедуру! Форма доступна за посиланням.
-
Несправність не з Вашої вини?
Якщо несправність була не з Вашої вини то ми робимо заміну і висилаємо Вам назад. Гарантійні питання ми вирішуємо далі самі в той момент коли Ваш комп'ютер вже у Вас вдома.
-
Оновлення гарантії на 24 міс
Після гарантійного ремонту Ваша стара гарантія на зламане / вийшовше з ладу / замінені комплектуючі оновлюється на 24 міс. і висилаються (видаються) нові документи на комп'ютер.
Щоб скористатися послугами сервісного центру, необхідно:
Відправити нам Новою Поштою:
Або завітати до нас особисто за адресою сервісного центру:
м.Київ, Нова Пошта №58
Бутурлакін Денис Вадимович
+38 (097) 640-30-64
м.Київ, вулиця Олекси Тихого, 49А Телефон сервісного центру:
+38 (095) 387-73-36 Графік роботи:
Пн. - Пт. з 09:00 до 17:00 При відправці потрібно вкласти:
1. Копія документів на комп'ютер.
2. Лист з описом проблеми.
3. Вказати контактні дані для зворотного зв'язку.
4. Після відправки повідомити номер декларації. Транспортування несправного товару здійснюється за рахунок споживача.