Умови гарантії
-
Ми гарантуємо якість - це наш принцип!
-
Стандартна гарантія: 36 місяці.
-
Безкоштовна віддалена підтримка протягом усього терміну гарантії.
-
Безкоштовне сервісне обслуговування протягом усьго терміну гарантії.
-
Післягарантійне обслуговування і модернізація.
-
-
Виникнення труднощів
-
Необхідно зателефонувати за контактами, вказаними на сайті.
-
Максимально детально описати суть проблеми.
-
При можливості надіслати фото на пошту або у месенджер.
-
-
Питання не вирішується в телефонному режимі?
Якщо в телефонному режимі "питання" вирішити не вдалося, необхідно вислати комп'ютер до нас на діагностику і тестування. Необхідно додати оригінали або копії документів, а також заповнити форму для нашого техніка. Це значно прискорить процедуру! Форма доступна за посиланням.
-
Несправність не з Вашої вини?
Якщо несправність була не з Вашої вини, то ми робимо заміну і висилаємо Вам назад. Гарантійні питання ми вирішуємо далі самі в той момент коли Ваш комп'ютер вже у Вас вдома.
-
Оновлення гарантії на 36 місяців
Після гарантійного ремонту Ваша стара гарантія на зламане / вийшовше з ладу / замінені комплектуючі оновлюється на 36 міс. і висилаються (видаються) нові документи на комп'ютер.
Щоб скористатися послугами сервісного центру, необхідно:
Відправити нам Новою Поштоюм. Київ, Нова Пошта №58
Бойко Вадим Миколайович
+38 (095) 387-73-36Або завітати до нас особисто за адресою сервісного центрум. Київ, вулиця Олекси Тихого, 49А
Телефон сервісного центру+38 (095) 387-73-36
Графік роботиПн. - Пт. з 09:00 до 17:00
При відправці потрібно вкласти:- Копія документів на комп'ютер.
- Лист з описом проблеми.
- Вказати контактні дані для зворотного зв'язку.
- Після відправки повідомити номер декларації.
Транспортування несправного товару здійснюється за рахунок споживача.